Sunday 12 May 2013

Moedertjesdag


Gelukkig moederdag aan alle mamaatjes! Die van ons is bijna voorbij. Vanmorgen kreeg ik heerlijke chocoladebroodjes en Kaat haar eerste zelfgemaakte cadeautje. Ik heb wel een sterk vermoeden dat haar handje werd vastgehouden bij het tekenen van mama (rood) en Kaat (geel). Maar toch was het een leuk pakje en het hangt aan een haakje in de living.


Kaatjes papa had goed geluisterd en gaf me de chocolade framboos macaron doos. Adriano Zumbo is de dessert god in Australiƫ. Hij komt telkens met de meest creatieve desserten op Masterchef en toen ik deze doos zag wou ik echt eens macarons maken. Ik hou jullie op de hoogte.


Na mijn heerlijk ontbijt was het tijd voor koffie aan het strand. Kaat maakte zandkastelen en had waterpret, wat een heerlijk warme herfstdag.


Natuurlijk mis ik vandaag ook mijn eigen Mama en Oma, wat zou het fijn zijn om even langs te gaan met een bloemetje. Een BBQ in de tuin of mosseltjes of Oma haar heerlijke tongskes met frietjes. 

Of misschien waren we wel langs geweest bij de lieve schoonmama want ook die verdient een bloemetje. De schoonmama kookt trouwens altijd heerlijk en allemaal samen rond de tafel zitten dat missen we toch wel. En ook de schoonzus viert vandaag haar allereerste moedertjesdag. Wat gaat het allemaal snel.


Vandaag kreeg ik ook lekker veel tijd om te ontspannen. De weekendkrant werd uitgelezen, er was tijd om foto's te maken. En het beste moet nog komen, dadelijk gaan we heerlijke pizza of pasta eten aan de dijk. Kaat haar favoriete restaurantje en ook dat van ons, we gaan deze avond lekker dicht bij de pizza oven zitten.








No comments:

Post a Comment