Friday 8 March 2013

Mandje voor de Schoone Zus

Oma en Opa zijn op bezoek en ondertussen probeer ik het links rijden en links parkeren onder de knie te krijgen. Weinig me-time voorlopig.



Gelukkig is er af en toe 's avonds in de zetel nog eens tijd om een haakske te slaan. Deze rode wol daar stond al een tijdje de naam van mijn Schoone Zus op geschreven. Na een beetje inspiratie op pinterest te zoeken, kwam dit mandje tot stand. Hier kan je het patroon vinden. Mijn mandje is gemaakt met haaknaald 4 en dunner wol dus het is een klein schattig mandje geworden. Ideaal voor paaseitjes eigenlijk, behalve de kleur dan. Hier kan je het patroon voor de bloem vinden.



Het mandje heb ik gemaakt voor de verjaardag van de Schoone Zus en een zelfgemaakt kaartje moest er natuurlijk ook bij!






1 comment: