Monday 24 December 2012

Christmas Sensory Box


Deze week had ik op een avond zin om een kerstdoos voor Kaat te maken. Kaat had een doos vol kerstknutselmateriaal gekregen van een vriendin. Met een vervallen zak sushirijst maakte ik sneeuw. Pompons, glitters en pijpenkuisers kwamen uit de knutseldoos en daar maakte ik zelf een ster een een krans van. Met mijn kerststickers kon ik de krans en het pakje afwerken. Ik had in de winkel nog een zakje met vilten kerstboompjes gevonden, dat kon ik echt niet laten liggen. Dan heb ik nog een slinger gehaakt met rode wol en wat versiersels met washi tape erop geplakt. Na 1,5u versierplezier was de doos klaar. Een mini chocolade kerstman erbij en het was helemaal af!

15 min na ontdekking van de doos was de chocolade op, de krans ontstickerd en een dag later het pakje uitgepakt. Verder kreeg mama, keurig in een glas geschepte rijstchocomelk met kleurrijke pompon marshmallows. Weer veel plezier dus... De vraag is nu... gaan we terug naar de zomertuin volgende week of verzin ik weer iets anders...


No comments:

Post a Comment